Het Handboek E-commerce is geschreven voor management en het onderwijs. Het mixt onderzoek, moderne E-commerce modellen en inzichten met de opbouw van een planmatig E-commerce Marketing Plan (op basis van de 20 P’s).
Zeven redenen waarom het Handboek E-commerce geschikt is voor het onderwijs en training:
- De vele extra digitale bijlagen waar naar verwezen wordt in het boek.
- Elk hoofdstuk kent heldere definities maar ook oefeningen; de samengestelde vragen kunnen als vertrekpunt voor een tentamen gelden.
- Gebruik van Augmented Reality (afhankelijk van de type smartphone/tablet en het mobiele OS).
- De toekomstgerichte visies en diversiteit aan cases en experts cases en voorbeelden van partijen als bol.com, Wehkamp.nl, Netflix, Uber en Coolblue.
- De gekoppelde Twitter-account @ecommerceboek met periodieke updates.
- De portal met meer dan 1000 digitale bijlagen, zoals artikelen, video’s, webinars en presentaties.
- Indien het boek als verplichte literatuur wordt voorgeschreven in de opleiding, is er docentmateriaal (PowerPoints om lessen op te baseren) beschikbaar; mail patrick@atmost.nl voor het materiaal. Daarbij een gastcollege in overleg.
Tevens is de auteur ervaren docent E-commerce (HBO en Post-Doc) en zijn er bewust didactische lagen in het boek aangebracht.
Aanvraag docentexemplaar Handboek E-commerce: