Handboek E-commerce

E-business 2020: E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis

Spring naar inhoud
  • Home
  • ONDERWIJS
  • AUTEUR
  • INHOUD boek

Handboek E-commerce: E-business 2020, blockchain, 20 P's, klantreis-conversie

-Meer info over het E-commerce boek

BESTEL NU!

Hoofdstuk 1 Bijlage #1130 Coolblue cultuurmanifest

Geplaatst op 1 maart 2019 door Admin

Zie https://www.coolblue.nl/onze-cultuur

Bestel NU:

Tweets by ecommerceboek

Archief

  • januari 2021
  • december 2020
  • november 2020
  • oktober 2020
  • september 2020
  • augustus 2020
  • juli 2020
  • juni 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • januari 2020
  • oktober 2019
  • augustus 2019
  • juli 2019
  • juni 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • februari 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • november 2018
  • oktober 2018
  • mei 2018
  • januari 2018

Categorieën

  • Case
  • Cijfers en onderzoeken
  • DOCENTMATERIAAL
  • H1 E-business en de (r)evolutie van de E-commerce marktplaats
  • H2 Waardeketen 2020 (r)evolutie: High performance rol E-business
  • H3 Strategie: Doelen en de 20 P’s uit de E-commerce Mix
  • H4 C’s: Consument, Channels, Conversie en Commerce
  • H6 De stappen van het E-commerce Strategie Plan (EcSP)
  • Handboek Ecommerce #HeCOM

Meta

  • Inloggen
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org

Meest recente berichten

  • Cijfers: Online consumentenbestedingen groeien in Q3 2021 met 4% naar € 5,7 miljard
  • Hoofdstuk 1 – #1124 Transform Retail with Machine Learning: Find & Recommend products – video
  • Cijfers hoofdstuk 1: ‘Nederlandse online consumentenbestedingen stijgen met 12% naar 6,36 miljard euro’
  • #lijstje Google Trends 2020 overzicht: hier googelde Nederland massaal naar
  • Hoofdstuk 1: Experience of Work: ‘Technologische stimulans voor betrokkenheid en productiviteit’ #onderzoek

RSS Handboek Online Marketing

  • Handboek Online Marketing tussen meest populaire online marketing boeken Bol.com 21 januari 2021
    Handboek Online Marketing wordt door Bol.com gepromoot als een van de meest populaire online marketing boeken Bol.com. Dit tussen bestsellers als Meer Succes met LinkedIn en InstaProof. Het bericht Handboek Online Marketing tussen meest populaire online marketing boeken Bol.com verscheen eerst op Handboek Online Marketing.
  • Hoofdstuk 12: ‘47% Nederlanders luistert podcasts, populariteit blijft stijgen’ #podcastmonitor 21 januari 2021
      Het gebruik van de podcast blijft onverminderd stijgen in Nederland. Inmiddels luistert bijna de helft van alle Nederlanders (47%) wel eens naar een podcast. Ten opzichte van de voorgaande meting (mei 2020) betekent dit een stijging van maar liefst 7%. Dit blijkt uit de Markteffect Podcast Monitor; een onafhankelijk onderzoek dat tweemaal per jaar […]
  • Hoofdstuk 1 VIDEO Philip Kotler over de 4 P’s 21 januari 2021
    VIDEO Philip Kotler over de 4 P’s   Het bericht Hoofdstuk 1 VIDEO Philip Kotler over de 4 P’s verscheen eerst op Handboek Online Marketing.
  • Hoofdstuk 1 Digital Quality of Life: ‘Nederland wereldwijd op de zesde plaats’ 21 januari 2021
      Nederland staat wereldwijd op de zesde plaats wat betreft digitale levenskwaliteit. Dit blijkt uit het jaarlijkse Digital Quality of Life (DQL)-onderzoek in 85 landen van VPN-provider Surfshark in samenwerking met lokale partijen, waaronder het Nederlandse VPNdiensten.nl. Vooral op het gebied van internetkwaliteit en -veiligheid onderscheidt Nederland zich van andere staten. Op de aspecten internetbetaalbaarheid en digitale overheidsdiensten scoort ons […]
  • Handboek Online Marketing: bijna 12 jaar in de top 100 van managementboeken! 19 januari 2021
    Handboek Online Marketing: bijna 12 jaar in de top 100 van managementboeken! Deel 7 is ge-optimaliseerd in gebruik en leesbaarheid. Het herschreven ‘Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)’ is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Het biedt de professional theoretische inzichten die worden omgezet in de praktijk. Handboek Het crossmediale handboek helpt een […]
  • BESTEL NU! Growth-hack het jaar 2021 en score met ‘Social Selling met LinkedIn’ 17 januari 2021
    Van de auteur van het Handboek Online Marketing komt begin 2021 het prestigieuze Social Selling met LinkedIn uit.    LinkedIn is in een periode van thuiswerken meer dan zomaar een digitaal netwerk. LinkedIn – met ruim 700 miljoen gebruikers wereldwijd – heeft in 2020 op hoog tempo een aantal nieuwe features uitgerold die het leven […]
  • Hoofdstuk 1: ‘Zakelijk Nederland bestelt voor de helft producten online’ #cijfers #trends 14 januari 2021
    B2b-e-commerce zit in de lift; het percentage van de werkzame beroepsbevolking dat in de afgelopen twaalf maanden een zakelijke online bestelling heeft geplaatst of geaccordeerd, groeide ten opzichte van vorig jaar met negen procentpunt naar 48%. Kantoorartikelen en computers blijven hierbij populaire categorieën, maar ook grotere en specialistische producten worden vaak online gekocht. Dit blijkt […]
  • Hoofdstuk 12: Op de(desktop) WhatsAppen zonder telefoon-koppeling #beta 10 januari 2021
    Binnenkort maakt WhatsApp het mogelijk te appen zonder de koppeling met een telefoonverbinding en met meerdere apparaten. Zo meldt WhatsAppBeta.   WhatsApp is working on a feature that allows to use your WhatsApp account on multiple devices at the same time, without requiring an active Internet connection on the main device. Today, WhatsApp is working […]
  • Hoofdstuk 12: 5 handige TikTok tips van TechGirl 3 december 2020
    Hashtags? Dansjes? Grappige video’s? Blogger TechGirl deelt 5 handige tips om meer volgers te krijgen op TikTok; het snelgroeiende netwerk dat vooral onder jongeren zeer populair is. Voordat we jou 5 tips geven om meer volgers op TikTok te krijgen, eerst even dit. Bij TikTok heb je de Following page (Volgend) met alle video’s van de personen […]
  • Hoofdstuk 1,2 en 3 Customer Brand Loyalty Survey: ‘Klanten komen terug bij goede waarde product en goede service!’ 3 december 2020
    Juni 2019 zijn de resultaten van het Customer Brand Loyalty Survey, een onderzoek naar de verbondenheid die klanten voelen met een merk, gedeeld. Verschillende factoren zoals een aantrekkelijke website, een aanbeveling van een bekende of interessante kortingen zijn van groot belang om nieuwe klanten aan een merk te binden. Deze toegevoegde waarde die een merk […]

Handboek E-commerce

© All rights reserved.

Powered by WordPress

Archieven

  • januari 2021
  • december 2020
  • november 2020
  • oktober 2020
  • september 2020
  • augustus 2020
  • juli 2020
  • juni 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • januari 2020
  • oktober 2019
  • augustus 2019
  • juli 2019
  • juni 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • februari 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • november 2018
  • oktober 2018
  • mei 2018
  • januari 2018

Meta

  • Inloggen

Archieven

  • INHOUD Handboek E-commerce #HECOM (updated) #docentmateriaal